|
|
|
|
|
Female-mc
|
Geplaatst op 16-05-2006, 20:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Er was eens een jongen, me leven binnen gekomen, Het was niet tot me door gedrongen, het was de jongen van me dromen, Niet willen drinken, niet willen eten Niet kunnen denken, je zou een moeten weten Nee mop ik ben je niet vergeten, je bent de jongen van myn leven Ik wil geen onzin praten, maar ik wil jou al myn liefde geven Ookal gaan mensen haten en stoken, ons zullen ze niet breken Schat jy moest een weten , Hoeveel ik van je hou..!!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
jy was een mattie waarvan je kon dromen |
|
|
Doped
|
Geplaatst op 06-06-2006, 22:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
khou van jou
uhn deze keer geen rofsong maar een lovesong over jou en my baby zo hold down een relatie vol ups en down right or wrong hoe dat komt ik heb geen idee sgat kom met mij mee ik wil je omhelsen als superman lovesleen voel me goed met jou op me heen we zijn close close dit is real love niemand kans ons breken want k maak nie klein laat dat duidelijk zijn voor jou klop me hart no stop rond als een klok uhn..
Rfrain 4 X
schat ik hou van jou.. klaat je zien wie ik ben.. luister maar naar me stem.. de lucht kleurt blauw.. wanneer ik naar je kijk.. en de zon weer verschijn..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dirty south ^ durty durty nt als my lichaam vol met tattoos... |
|
|
|
|
|