|
cindy
|
Geplaatst op 25-03-2006, 22:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoor het gejank van die hond. de pijn die hij moet voelen. als hij word geslagen. hoor zijn verdriet,zie zijn ogen. meer niet.
Mensen,kunnen gillen,schreeuwen,rennen,deuren openen. maar dieren,kunnen zich alleen hechten aan een baas, en vertrouwe winnen. misschien wel ,bijten,blaffen. maar wie ziet nou het werkelijke verdriet. als je ze toch niet kunt horen.
Waarom is de wereld zo vreet. waarom,zijn de dieren de dupe van jou probleem. kan je je zelf niet inhouden. ga is recht voor die spiegel staan en vraag je zelf dan is af, wie je nou daad werkelijk bent.
Hoe dan ook,je hoort dieren niet te mishandellen. voel zelf is de pijn door je lijf. wees zelf is 1 week een dier.
en merk dan pas,hoe moeilijk het leven nou daadwerkelijk is. niks kunnen zeggen,altijd maar op je eten moeten wachten, Pijn hebben,en niet zeggen waar je die pijn nou eigenlijk hebt. wel kunnen bijten,maar na 1 dag ben je dan toch al weer afgemaakt.
Sta stil bij een leven. Wat voor wezen dan ook. durf vertrouwen in elkaar te nemen. en wees niet zo laf.
Van: Cindy
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
geluk krijg je niet door het ommogelijke te realiseren! |
|
|
Thoompie
|
Geplaatst op 27-03-2006, 02:11 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
heel mooi, zit ook een goede duidelijke boodschap in. heb zelf ook een hond, een golden retriever. die hebben we uit een dierenasiel in belgie, maar das echt een heel leuk en mooi beest. me vader heeft ook honden training met hem gedaan, 3 niveaus. en ze hadden van de noordkop 2 keer de goudenplak en 1 keer de bronzen. wou alleen dat ie ook net zo goed naar mij luisterde als naar me pa maja weer ontopic, wij verzorgen hem ook heel goed, hij wordt 4/5 keer per dag uitgelaten 2 of 3 keer langer dan een uur en 2 keer ongeveer 20 min. kammen hem 1 keer in de week, en ook heel belangrijk we geven hem veel liefde 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
doen we doggystyle of 69? op ze grieks, frans, russies maar ik speel geen roulette |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|