princess_xx Geplaatst op 10-03-2010, 00:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Met tranen in mijn ogen staar ik door het glas naar buiten. Ik kijk neer op de straat waar jij eerder altijd langs liep. Waar je bleef staan, en naar me zwaaide, mijn naam riep, zo dichtbij, en toch zo ver weg… Ik kijk naar een oude man die met een schuiver zijn erf vrij maakt van sneeuw. En ik denk terug aan die koude nacht, een jaar geleden. Wat een spanning. Midden in de nacht. We liepen ons huis uit, en gingen lopen. Lopen en lopen. Ik kende je nog maar net. We bleven lopen, tot we te ver waren en terug moesten. Langs de school, waar je me vertelde over vroeger. Waar je gefrustreerd heen en weer liep. Je zei het niet, maar ik wist dat je bij me wilde zijn. Ik gaf je ook de kans maar je deed het niet. Je speelde in op mijn verlangen. Rustig liepen we verder. Daar liep ik dan, met gemengde gevoelens. Met jouw arm om mij heen. Ik hunkerde naar jouw liefde, mijn hart schreeuwde jouw naam. Beide armen sloeg je om me heen. Weg waren we, weg van de aarde. In elkaar verzonken. Verdronken in liefde, en de geur van jouw jas. Hoelang we daar gestaan hebben kan ik me niet herinneren. De klok van de kerk heeft een aantal keer geslagen. In en roes ging de wereld aan ons voorbij. Helaas kwam aan dat eeuwigdurende moment van geluk een einde en we liepen samen verder. Je vertelde me hoe verliefd je was. Hoe graag je wilde dat het wat zou worden tussen ons. Het deed me goed. Het deed me veel. Ik was verliefd op jou. Te lang dacht ik na. Gek werd ik van mezelf. Minuten lang keek je in mijn ogen en je probeerde me te zoenen. God, wat had ik daar graag in mee willen gaan. Maar ik deed het niet. Je liep van me weg. Van de stoep af en stak je hand uit, en zei: ‘Ik steek mijn hand uit, alles wat jij hoeft te doen is mijn hand vastpakken.’

Nog elke dag, elk moment kijk ik naar buiten. En ik hoop dat je daar weer loopt.
Dat je mijn naam roept en naar me lacht. Maar alles wat ik zie zijn sneeuwvlokjes, en een torenklok die 12 slaat…

meld dit bericht aan een moderator

Une belle histoire, c'est passé. 
shailey Geplaatst op 18-05-2010, 22:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik Vind Het Echt Mooi

meld dit bericht aan een moderator