|
Digiz
|
Geplaatst op 08-03-2010, 20:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben nieuw op het rijm gebied , en ik hoop op opbouwende reactie's.. Dit gaat over me vriendin , die me ineens heeft laten zitten..
Ik weet niet wat ik doen moet.Want je zet me voor een blok,me vertrouwen is weg maar ik ga kapot We bouwde een relatie ik ging echt van die chick houden , Maar de liefde stortte in als de Twin Towers. Het doet me pijn , want jij was me alles , toch liet je me zitten . Maar ik was gebroken, omdat jij hier was weg gegaan. Ik geef jou de schuld niet van alles want ik weet ik ben ook niet perfect , Maar nu ben ik met schuldgevoel bedekt. Ik herriner alles nog van die tijden die we hadden , ik en jij altijd samen maar het voelt alsof jij me hebt laten vallen. Zeg het me , ben ik niet goed genoeg , is dat wat je wilt zeggen? Ik snap het niet , als iemand je wat aandeed , ik zou ze neer leggen. Ik zou alles voor je doen , als je me maar trouw bleef. Na de dood van mijn opa , één jaar later kwam ik jou tegen. Het was een soort gift van opa , dat ik zo iemand zoals jou mee om kon gaan. Maar het ging steeds beter en beter met ons , en we gingen vaker chillen , maar later kwam pas die traan. ik hoop dat de tijd zou vliegen als een vogel in de nacht.ik had gehoopt dat je de tranen zag, de tranen in me ogen. op die dag, dat jij de weer eens niet was. wat ik kan is nu mijn gedachtes te beschrijven , daarom leg ik nu vast dat ik je mis in deze tijden. Ik lig al dagen wakker , denkend aan jou. Ik gaf mezelf de schuld , maar waarom bleef jij me niet trouw. Ik wou dat ik kon begrijpen , waarom jij d’r nooit meer was. Ik snapte het niet , totdat ik die bericht op partyflock las . Je gaf me weer hoop , en ik voelde me weer goed . Alles ging goed , zelfs voetbal , je gaf me die moed. Maar ik realiseerde me dat het niet was wat ik dach , als mensen me tegen komen zien ze me wel met een lach. Maar dat is niet zo , ik denk aan jou , omdat ik zoveel van jou hou..ik hoop op een diepe droom waar ik je aan kan raken. ik hou van je het is tijd doe je oogjes maar toe. weet ik denk aan je hou van je kusjes je broer..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|