|
mich
|
Geplaatst op 15-06-2009, 18:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
het lijkt wel gisteren dat ik je gezicht zag je vertelde me hoe trots je was maar ik draaide om wist ik toen maar wat ik nu weet dan weet ik dat ik niet met omdraaien begon
ik zou je in mijn armen vast houden ik zou de pijn wegnemen danken voor alles wat je deed en al het goed was dan verschenen ik zou er alles aan doen om je stem weer eens te horen ik zou je soms willen bellen maar dan zou ik de doden storen
het spijt me dat ik jou de schuld gaf voor alles wat ik niet kon en ik heb mezelf pijn gedaan omdat bij jou de pijn begon
soms voel ik me gebroken van binnen maar ik geef het niet toe soms wil ik me gewoon verstoppen omdat jij niet weet wat ik doe
zou je me vertellen dat ik het verkeerd deed zou je me helpen het te begrijpen kijk je van boven op me neer ben je trots op mijn bereiken
er is niets wat ik niet zou doen om nog die eene kans te krijgen om nog 1 worden te horen die nu voor altijd zwijgen
als ik nog 1 dag had zou ik je vertellen hoeveel ik je miste sinds je weg ben is het leven gevaarlijk en is het iets waar ik me zwaar in vergiste
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
i say goodbye to the world i thought i lived in |
|
|
|